Kevés az energiád?
Netán fáj a hátad?

Egyszerűen szeretnél
türelmesebb lenni?

Pihenj aktívan és töltődj fel otthon!

 

Segítség napi 10 perc AKTÍV PIHENÉShez. Hogy visszaadd testednek a teret, amit megérdemel. Hogy rendszeresen megadd magadnak a belső figyelmet, amire szükséged van ahhoz, hogy jól legyél és képes legyél figyelni arra, amire valóban szükséged van.

Hozzájárul ahhoz, hogy növekedjen a tudatosságod és napközbeni tevékenységeid során is jobban tudj figyelni magadra. Készítettem egy hanganyagot, ami végig vezet a lépéseken és segít újra rendezni magad.

Mit kapsz ha letöltöd?

  • Hanganyagot, amely 3 részből áll:
  1. Bevezető, avagy mire van szükséged
  2. AKTÍV PIHENÉS: a hanganyag végigkíséri a gondolatmenetet, amely segítségével visszatalálsz önmagadhoz, gondolataid lenyugszanak, izmaid megkönnyebbülnek és újra összhangba kerül tested és az elméd.
  3. Befejezés, avagy hogyan állj fel ahhoz, hogy minál tovább megőrizd azt, amit felépítettél. 🙂
  • A hanganyag szövegét
  • Az aktív pihenés gyorstalpaló képes anyagát

A hanganyag aktív pihenés része tényleg belefér 10 percbe. Ha több időd van meghallgathatod kétszer, de fontos, hogy ne menj át relaxálásba. Nem az a lényeg, hogy elhagyjuk magunkat, inkább hogy tudatosan elengedjük a túlfeszült izmokat, visszaadjuk helyét egyes testrészeinknek, amelyeket észrevétlenül előnytelen pozícióba tettünk, és kicsit előkészítsük a következő lépést. Azt, hogy képesek legyünk észrevenni a változást, az ingerekre adott (sokszor önmagunkra káros) reakcióinkat, hogy képesek legyünk akár egy tizedmásodpercnyi szünetet adni magunknak akkor is, amikor extrém helyzetbe kerülünk, tanácstalanok vagyunk, vagy épp kihoztak minket a sodrunkból. Valljuk be a legszeretetreméltóbb gyerkőc is képes erre. 🙂

Anyaként és kismamaként magam is tapasztalom hogy az új helyzetek, gyermekünk fejlődése (a következő érkezése) milyen kihívások elé állítanak minket anyukákat. Mindenkinek van mély pontja, nehezebb időszaka és fontosnak tartom meglátni, hogy ez a folyamat épít minket. Hogy gyermekeink tükrök, akik lehetőséget adnak számunkra, hogy olyan emberek legyünk, amilyenek szeretnénk. Hiszem, hogy mi vagyunk a minták és ez (akarva vagy akaratlanul) a tanulásuk, nevelésük alapja. Épp ezért nem szorulhat háttérbe az, hogy az anyuka hogy van, hogyan frissíti fel magát, hogyan reagál váratlan helyzetekben és hogyan segíti gyermekét mikor az a legkisebb apróságon dühíti fel magát.

Tudásom alapját az Alexander technika adja, amelyet már 10 éve aktívan használok és több mint 5 éve tanítok. Ma már kifejezetten csak anyukáknak tartok foglalkozásokat, hiszen látom milyen fontos utunk során a segítség. Mit jelent a közösség és a támogatás. Saját bőrömön tapasztalom, hogy mennyit segít, ez a technika mikor türelemre, megértésre, elfogadásra van szükség. Mikor gyermekeink feszegetik határainkat, miközben figyelmet szeretnének. Mikor más a tünet mint a baj forrása. Mikor megzavar a sok (néha kéretlen) tanács. Hogy milyen fontos, hogy részesei legyünk egy támogató, hasonló gondolkodású közösségnek!

Ezért dolgozom. Azért ajánlom a hanganyagot, mert ezzel el tudsz indulni otthon.

Jelenleg én visszavonultam kicsit második gyerkőcömmel (na jó még néhány nap kell, hogy kibújjon a pocakból <3 ).

Most ezzel tudlak a legjobban segíteni.

(Természetesen amint tartok csoportos vagy egyéni órát jelentkezem.)

* Térj vissza önmagadhoz

* Hagyd megnyugodni fáradt izmaid

* Legyél türelmes a változás során

* Bocsáss meg magadnak, ha úgy érzed, hibáztál

TÖLTSD LE ÉS HASZNÁLD!
—hamarosan—

Íratkozz fel az alábbi űrlapon és küldök értesítést, amint elérhető!

15 + 12 =

Kérdésed van?  Írd meg ITT!